عقب نشینی کاخ سفید از ادعای جو بایدن درخصوص «آزاد کردن ایران» 

20:51 - 13 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۱۳۸۱
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود به عقب نشینی از اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره این که «ایران را آزاد خواهیم کرد» پرداخت.

خبرگزاری میزان_ جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با عقب نشینی از اظهارات جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که پیش از این گفته بود «ایران را آزاد خواهیم کرد»، در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوالی درباره این که منظور جو بایدن از این اظهارات چه بوده است، گفت: او بار دیگر همبستگی‌ ما را با معترضان ایران ابراز کرد؛ یعنی همان کاری که از ابتدا انجام داده است. ایجاد تغییر به عهده مردم ایران است. باید به عهده مردم ایران باشد که درباره آینده‌شان تصمیم بگیرند.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین درباره این که آیا این جمله بایدن که «آنها به زودی خودشان را آزاد خواهند کرد» مبتنی بر ارزیابی‌هایی است که حکومت ایران در آستانه سقوط است گفت: ما هیچ نشانه‌ای از این موضوع نمی‌بینیم.

گفتنی است که رئیس جمهور آمریکا در یک گردهمایی تبلیغاتی برای «مایک لوین» نماینده دموکرات در شهر «اوشن ساید» در ایالت «کالیفرنیا» به هواداران خود گفت: نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آنها به زودی خود را آزاد خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: جو بایدن کاخ سفید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *